fredag 14 mars 2014

kvarnval


Det lutar åt att det blir en sådan här kompostkvarn. Jag har läst på på alla forum jag kunnat hitta och den här kvarnen verkar folk vara rätt nöjda med. 
Priset är okej och den har vals. Den ska enligt beskrivning ta 45 mm tjocka kvistar, det är jag skeptisk till men vi får väl se och uppsamlingspåse tycker jag är fånigt men den behöver man ju inte använda. 
Lokala butiken hade inga inne men ska få hem. Antingen väntar jag på det, tar ett par veckor eller så beställer jag en på nätet. Där finns samma någon hundring billigare. Nä jag tror jag väntar på butiken. Jag handlar helst lokalt så vi får ha butikerna kvar. 

1 kommentar:

  1. 45 mm kvistar - det känns ju som att ingenting går ner i den då. Men det kanske bara är jag som precis beskurit ett äppelträd som inte fått någon omsorg de senaste 10 åren.

    SvaraRadera