fredag 26 juni 2015

toknöjd


 I morse regnade det ordentligt och i dag som var STORA - sätta igång med husmålandet-dagen. Nej .. ååh .. sommarh-vete. 


Men när jag kom hem till kvällen sken solen och målarna hade lyckats (säkert mellan skurarna) att få en del av färgen upp på väggen. 
Vad fiiint det blir!

Jag är mer än nöjd. Vilken lättnad efter allt velande och funderande över färgvalet. Jag kan säga att verkligheten ser bättre ut än bilden, det är superjätteperfekt. 
Jag hoppade jämfota av glädje när jag kom hem och såg fasaden :)

Tänker mig redan fortsättningen: låga buxbomshäckar, rosor i mörklilarött och rosalila, doftande lavendel och kanske ett par klotrobinier eller liknande och kanske ett vatten, och grusgång... 



Men först ska där bli en veranda, så man inte fortsätter att falla framstupa när man försöker gå ut genom dörren där till vänster på fasaden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar